dimecres, 13 de febrer del 2008

Sortida Balandrau

Dissabte 9 de febrer, per fi vam sortir el trio calaveres. Teníem l'intenció de fer el Balandrau desde Tregurà. Com sempre passem a recollir al Jordi Moreno a 2/4 de 8, (una mica tard, però..) i enfilem cap a Tregurà de Dalt.

Una mica abans d'arribar al poble, el Toni Triguero ens deixa fer una cigarreta que tan jo com l'altre Jordi agraïm.

Continuem la pujada i sobre els 1500 m. comencem a veure neu a la pista... un parell de quilometres mes endavant, trobem 3 cotxes aparcats a un costat de la pista, però el Triguero continua amunt ja amb dues roderes que fa servir per passar per la neu.

Arribant als 1700 m. les roderes desapareixen i decidim aparcar. La neu s'acumula i deu haver 25 o 30 cm.

Ens equipem i tirem amunt. Son les 9'45 h. Hem agafat les raquetes per estrenar-les. La neu es bona i de moment no les fem servir. A la Collada de Fontlletera parem a fer l’entrepà, i el Triguerin, canvia el recorregut. En compte de pujar al Coll de Tres Pics, i anar a la esquerra cap els Tres Pics i desprès el Balandrau, triem la via directa cap el Puig de la Coma o de Fontellera.

Ja no ens recordàvem de lo dura que es la muntanya per la gent gran i habituada al sofing. Patint una mica i desprès de dos o tres cigarretes (per agafar forces) arribem al cim.

Fem les quatre fotos de rigor i mengem una taronja amb fruits secs.

Veiem per la dreta Bastiments, Fressers, el Pic de l’Infern, el Pic de la Fossa del Gegant, el Torreneules i al fons el Puigmal.La cara nord de la Serra Cavallera i el Taga es veu amb força neu

A mida que anaven baixant cap al Coll de Tres Pics les forces i els genolls ens feien figa i un cop allà vam decidir no pujar i tirar avall.

Bueno com diu algú, la muntanya no es mourà de lloc i nosaltres hem tornat a sortir i ens ho hem passat be.

Sortida: Balandrau
Expedicionaris: Jordi Moreno, Toni Triguero, Jordi Nuñez
Data: 9 de febrer de 2008

Pekas ha dit...

Una abraçada company... Benvingut a la blogesfera... :-)))))

Y a darle caña a les muntanyes...
:-)))))))))))))))

jb500.blogspot.com ha dit...

holaaa

otro a la saca!!!

benvingut a aquest mon de bojos!!!